2011. január 13., csütörtök

Nyereményből.

                                                      Nyereményből.


Mörjike oldalán volt egy játék, kicsi apró részletekből kellet kitalálni a készlet címét. Én is tippeltem az emlék könyvre.  Pontosan nem találtam el, mert a készlet címe " kedves naplóm" volt. De Mörjikének köszönhetően így is elfogadta.
A nyeremény készlethez olyan képet használtam fel, ami ugyancsak egy verseny nyertes képe. Miről is van szó pontosan?
Az Univer bébiétel  csapata minden hónapban a beküldött képek közül kiválasztja az adott hónap legszebb babáját, mi esetünkben babákat. A fotó még mindig megtalálható a honlapjukon : http://www.bebietel.hu/campaign.php?aid=4
2009. július szépei letettek.

Készlet: Mörjike  Dear Diary Everydays

2 megjegyzés:

  1. Nahát, igazi sztárok! :) Ez egy fontos emlék Neked, s az lesz Nekik is! Kedves oldal lett, a színvilága nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Jaj pedig mutattad már nekem, mégse kommenteltem, ne haragudj!!
    Tündériek a babuckák! a virágfüzér igazán ötletes. Képzeld az én fiam is benne volt a Babamagazinban a hónap babái közt még jó régen. :) Meg pampers fotóversenyen is nyertünk ajándékokat. :) A kicsit már nem nevezgettem ilyenekre. Irtó jó érzés tényleg, így nagyon jól tetted, hogy oldalba foglaltad. Ráadásul egyből duplába.:)

    VálaszTörlés