2012. október 11., csütörtök

Szüreti felvonulás.

                                         

                               Szüreti felvonulás.

2012.10.06-án a Dánszentmiklósi szüreti felvonulás aktív részvevői voltunk.
Sikerült egy hintón végigkocsikáznunk a falun és még lovagoltunk is. A hintós fogatunk egészen Lajosmizséről érkezett.





Kedves ismerőseimmel kocsikáztunk: a gyermekkori barátnőm kislányával, Pannával és férjével, Zsoltival.
Panna egyszerűen imádja a lovakat, így az Ő kedvenc hobbija a lovaglás.
Ahogy minden évben, az idén is készítek Ági barátnőmnek naptárt. Így az egyik képen a főszereplő Pannus, a kislánya miközben barátkozik egy szépséges  lóval.

Készlet: Natali Designs



A naptárkészítés nem egy túl bonyolult feladat, főképen ha van hozzá megfelelő naptársablonod.
Én minden évben a Cewe oldaláról tölm le az aktuális sablont.
Itt elérhető: http://halado.fotokonyv.hu/naptar-2013/
Ha az elkészített oldalt feltöltöd a megadott galériába, akkor még nyerhetsz is egy 30 x 30 cm-es keményborítású fotókönyvet. Kell ettől jobb lehetőség?
Leggyakrabban az egyik kedvenc designeremtől, Natalitól használom a kiegészítőket. Nagyon szépek és megkönnyítik az oldal elkészítését.
Az idén annyiban módosítottam a saját naptárunkon, hogy beírtam a családtagjaim névnapját és születésnapját.
Készlet : Natali, Ecset: Anna
Az elkészült naptár oldalakat én itt szoktam előhívatni, mert klassz a minősége és megbízhatóak:
A link: http://fotohalozat.hu/fotonaptar-fenykepes-naptar.html

1 megjegyzés: