2010. szeptember 25., szombat

Esküvői ruhák !!!!!!

                                     Esküvő ruhák !!!!!

Nagyon szeretem a szüleim esküvői képét nézegetni. De sajnos a képen kívül más emlék nem maradt arról a napról. Na én nem estem ebbe a hibába csajok, mert megőriztem a vendégváró az  esküvői és a menyecske ruhámat is minden kiegészítővel együtt.  Az asztali díszítőket stb. A ruhák a dánosi mamiéknál vannak megőrzésen. Ha nagyobbak lesztek remélem, hogy majd hasznát veszitek. Olyan kicsik vagytok még és én már most ilyeneken töröm a fejem !!!!!


                                                                    Papir, elemek, maszk : Fran Doux

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép menyasszony voltál! ... és szerintem a gyerekeinkhez kapcsolódó előre gondolkodást nem lehet eléggé korán kezdeni:-)))

    VálaszTörlés