2010. szeptember 20., hétfő

Őszi kép !!!!

                                       Őszi kép !!!

Hát igazán büszke vagyok magamra , hogy ezt a képet megtudtam szerkeszteni. Nekem most ez a kedvenc képem. A képet három napig készítettem, többnyire akkor amikor aludtatok csajok, mert ha fent vagytok minden percben oda kell rátok figyelni . Felmásztok az asztalra, verekedtek, kipakoljátok a ruhás komódot. Ha valamelyikőtöket megbüntetem pl: sarokba állás, akkor a másik szolidalitásból be áll mellé. Nagyon szerettek táncolni, apával jókat derülünk rajtatok. 

  Elemek: Autumn Meadow waterlo Project, Damayanti Studio Designs   


             


                                                                                                                                                                       

2 megjegyzés:

  1. Leszek az első kommentelőd. :) Igazán szuper lett, nagyon szépek a színek és tetszik, amit a képekkel csináltál. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon-nagyon szép oldal. A fotók (sugárzóan gyönyörűek a lányaid!!!), a színhatás, a tartalom, megértem, hogy a kedvenced!

    VálaszTörlés