2010. október 14., csütörtök

Cewe fotó kihívás 73-dik hét.

                                        Cewe fotó kihívás 73.hét.


Ezen a héten a kihívás lényege az volt, hogy összegezni kellet valamit. Én a természetetekből adódóan felsoroltam a legjellemzőbb tulajdonságotokat. Szeretem ezt a képet, mert nagyon babás és egyben csajos is. Ez a fotó 2009-09.hóban készült. Itt már 10 hónaposak vagytok.


                                                        készlet: Twelve by Twelve Desings, Deca Desings  

2 megjegyzés:

  1. Igen, igen, imádom ezeket a fotókat!!!
    Azért is kukkantottam be - többek között -, hogy megnézzem jobban vagytok-e?! Remélem, igen! Itt hagyok nektek egy kis "virtuális vitamint"!:-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök a gyógyulás hírének! Vigyázzatok magatokra és várom az újabb és újabb oldalakat! Csodálatos volt az utolsó oldalad is, sokat gyönyörködtem benne!
    Legyen szép napotok, állítólag - még a férjem szerint is, pedig az már nagy szó -, ma nagyon hideg lesz! Indulok a kocsit megkapargatni:-))))és dolgozni!

    VálaszTörlés