2010. október 20., szerda

Kudarc és siker.1.

                                                            
                                                            KUDARC ÉS SIKER .1. !               

Ez e két szó jut az eszembe, ha erre a blog bejegyzésre gondolok. Mi a kudarc az életemben? Talán a gyermek tervezéskor ért a legtöbb bánat és kudarc.
Az ember azt gondolná, hogy gyereket nemzeni és teherbe esni a világon a legegyszerűbb dolog. Hát ez nekünk apával igencsak nagy kihívás volt. 
De talán kezdem a legelején. Elmentem az orvoshoz, hogy valami nem stimmel velem. Fájt a mellem, nem jött meg stb. Én naivan biztos voltam benne, hogy nagy baj van arra nem is gondoltam, hogy esetleg terhes vagyok mert ugyebár védekezünk. A doki megvizsgált és közölte velem, hogy terhes vagyok. Nagyon örültem és mondtam a dokinak, hogy defektes lehetett a gumi. Apa a váró teremben ült és látta rajtam valami nincs rendben.
8 hetes vagyok  -súgtam a fülébe, de láttam rajta, hogy az agyáig nem jutott el. Vissza kérdezett   – mi 8 hetes ?     Erre én:  Ha-hó!!   Terhes vagyok!!    Elmosolyodott és megölelt. Természetesen mindenkit felhívtunk telefonon annak ellenére, hogy meg beszéltük nem szólunk senkinek.
Sajnos ez az öröm nem tartott sokáig mert elvesztettük. Nagyon nehezem tudtam feldolgozni. Mindig azzal próbáltam magam vigasztalni kisebb-nagyobb  sikerrel, hogy nem lett volna egészséges és még nem jött el az ideje, hogy szülők legyünk. Tovább próbálkoztunk, de valahogy nem sikerült. Elmentünk egy másik orvoshoz aki jó ismerősöm. Vizsgálat vizsgálat után, majd közölték velem, hogy a hormon eredményem nincs rendben. Megkezdődött a gyógyszeres kezelés. Apát is megkellet műteni, mert volt egy visszere igen csak rossz helyen. Vártunk, vártunk, és próbálkoztunk, de sajnos semmi eredmény. Ekkor még nem gondoltuk, hogy életünk legnehezebb hat éve előtt állunk. Folyt köv.


Készlet és papir. Cewe (love letters)

U.i.:  Cewe fotó kihívás 74. hetére készült ez a fotó. A kihívás lényege most valamiért vagy valakiért való rajongás, szeretet kifejezése. Én természetesen kit szerethetnék a világon legjobban, ha nem titeket!?

                                                           

2 megjegyzés:

  1. Minden nap itt jártam, mert vártam ehhez az oldaladhoz a kommentet. Egyszerűen Gyönyörű ez az oldal! Megértem,hogy milyen nehéz időket élhettetek meg.
    14 éves korom óta anyuka akartam lenni, ennek ellenére a második házasságomban az első házassági évfordulónkra megszületett a nagyobbik fiam. Földöntúli boldogság! Persze ez a két fiammal együtt teljes és teljesen egyformán szeretem őket. Mindkettőt másért, mert mindketten teljesen különbözőek, ugyanúgy, ahogy Te jellemezted Hannát és Fruzsikát!
    Nagyon örülök, hogy most már csak visszaemlékezés az a "kegyetlen rossz" hat év.
    Várom a folytatást....:-)
    Szép napokat kívánok Nektek:-)

    VálaszTörlés
  2. Nem értem, valamit biztos, hogy elnéztem. Tényleg itt jártam Nálad és most látom, hogy 20-án már feltetted ezt a bejegyzést. Biztos, hogy nem jól néztem Nálad! De az a jó, hogy most olvashattam. Köszönöm!

    VálaszTörlés