2011. március 11., péntek

Igazolt távollét.

                                                    Igazolt távollét.


Végre túl vagyok a műtéten. Minél közelebb kerültem az időponthoz annál inkább izgultam. De szerintem ez a normális.
Szegény betegszállító fiút egy kicsit megvicceltem amikor jött értem, hogy bevigyen a műtőbe. Bejött a szobába és mondta a nevemet, én meg határozottan válaszoltam neki, hogy akit keres az nincs a kórteremben jelenleg. Igen csak meglepődőt és amikor már benézet a fürdőszobába és kinézett a teraszra, már meg sem hallotta, hogy mondtam neki, hogy "én vagyok az" !!!!
Mikor rájött, hogy meg lett viccelve hangosan elkezdett nevetni és azt mondta, hogy "ezt most bevettem".

Készítettem egy pár oldat a készülő fotókönyvembe. Mutatom:
Papír:Mörjike
Elemek:Beloved, Far-Far Hill, Damayanti Studio Designs
Labels set:Friendly Scrap
WA:Beszteri

Papír: Friendly scrap
Papír szív: Kimeric
Versike: Beney Zsuzsa ( Anya dúdolja)
Elemek: Collab Grils CreationsFelirat hozzáadása




Papír: Akizo,Elemek: Kimeric


3 megjegyzés:

  1. Én még azt sem tudtam, hogy műtöttek!! De ezek szerint már minden rendben van, örülök neki:)

    VálaszTörlés
  2. Ezzel én is így voltam, látod mert egy darabig "hűtlen" voltam a blogodhoz:-( Örülök , hogy volt kedved viccelődni, biztosan kicsit nagyobb adag koktélt kaptál:-)) ... és örülök, hogy túl vagy rajta, remélem jól is vagy!!!
    Imádom megint az oldalaidat (Akizo nekem is az egyik kedvencem - sok tekintetben)!

    Tetszik a vidám blogdizájnod is!

    VálaszTörlés
  3. Bár most látom, nem is voltam hűtlen, csak nem írtál róla eddig:-) De remélem már jobban vagy!

    VálaszTörlés