2011. április 14., csütörtök

Repül az idő !!

                                                             Repül az idő !!

Már több mint egy hónapja, hogy utoljára irtam valamit a blogomba. Na persze az nem azt jelenti, hogy nem történik velünk semmi fontos és, hogy képeket sem készíttek. Csak egyszerűen, ha jó az idő akkor szinte egész nap kint vagyunk az udvaron,  szaladgálunk, homokozunk, motorozunk stb.........
Minden napos programunk még az is, hogy az utcában egy kedves ismerősöknél (Bagiék) van két nagy kutya és azoknak viszünk kaját, és természetesen mindig le is ragadunk náluk egy kicsit játszani.
Beköszöntött nálunk is a korral járó változások ideje. Jelenleg a "DAC" korszak, amit te Hannuskám igen csak magas fokon művelsz. Természetesen ezt az időszakot is oldalba foglaltam.
Mutatom:
Papír, elemelek: -df-rd_homeil-freebie_home
-collab_lovelypoppies
-MessyMachineStitches
Maszk:-AASPN_ColorChallenge_FotoBlendz WA:tavaszi megújulás Beszteri
Köszönöm(:


Készítettem egy úgy nevezett összefoglaló oldalt rólatok. Készítése közben döbbentem meg igazán azon, hogy mennyire rohan az idő. Milyen kis aprócskák voltatok mikor megszülettek, most meg már milyen nagyok és nehezek vagytok.
A legfőbb tulajdonságotokat is megörökítettem egy oldalban.
Íme az alkotásaim(: 

készlet: df-rd_home-lil-freebie_home_

Felhasználtam: papír: Friendly scrap, Fláneries Digitales, Bruissements.canalblog
Maszk: Gini Scrap designs
Elemek: Super Scrap, Kay Miller Designs
Varrás: Miya J
Template, pillangó: Mörjike
WA: Beszter



1 megjegyzés:

  1. Imádom az oldalaidat! Tényleg jobban esne, ha gyakrabban jöhetnék! A lányok fantasztikusan nagyok, szépek, ügyesek és mekkora arcok!!!

    VálaszTörlés