2010. november 19., péntek

Cewe 77-78. heti kihívás.






                                                      Cewe 77-78. heti kihívás.




Úgy érzem, hogy a blogomon szinte csak a cewe kihívásokat jegyezném be. Pedig ez nem így van csak mostanában egyre kevesebb az időm, hogy ide üljek és összeszedjem a gondolataim.
Egyik kihívás egy bizonyos elemre épült. Filmkockákból kellet valamit kihozni. Én egy olyan fotó sorozatot választottam, ahol szinte egyszerre mozogtok. Hihetetlen, hogy mennyire mások vagytok de a mozdulatotok szinte ugyanabban a pillanatban azonos, mintha szinkronúszók lennétek.
Ezek a képek a Városligetben készültek, nagyon élveztük az együtt töltött időt. Szaladgáltunk, hintáztunk, önfeledten játszottunk.

Elem:Cewe(filmszalag) Papir: Painte by Scrap
Fruzsika

Fruzsika és Hanna
Hanna







Elemek és papir: Far far hill
78. heti kihívásra készült képem:
Ezen a héten a kihívás témája "Mi van az asztalodon." Hát én írtam a Mikulásnak a nevetekben, hogy mit szeretnénk kérni mikire.  Az elmaradhatatlan nagy kedvencetek nyuszika és a dudi ( cumi). Kedvenc pogácsánk ( a recept címkénél található a hozzávalók és az elkészítés menete.)

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy erre jártam:-) Így legalább több képet láthattam Fruzsikáról és Hannáról! Csodálatosak! Nagyon aranyos a hintás kép is a Családotokról!
    Eszembe jutott, hogy milyenek lehetnek a napjaitok. A fiaim között 14 és fél hónap van, és amikor mindkettő jelezte, hogy most vele kellene éppen valamit tennem, megálltam a szoba közepén és gyorsan lejátszottam magamban, hogy most kit is kell etetnem, kit kell tisztába tennem, vagy éppen hogy "dajkáljam" kettejüket egyszerre:-))))
    Gyönyörűek a lányok:-)... és az oldalaid is!

    VálaszTörlés
  2. Gratula a cewés győzelmedhez! :) Ugye, mondtam én, hogy eljön a te időd! :) Remélem, találsz magadnak valami szép készletet.

    VálaszTörlés