2010. november 23., kedd

Nyertem!

                                                             Nyertem!

Igen, igen engem sorsolt ki a cewe 78. heti kihívásán Mr Random.
És, aki nyert:

Nagyon örülök, hogy nyertem. After Five Designs boltjában. Kimla Designs Winter Impression csodálatos készletét választottam.
Ezt az oldalt készítettem : 

Készlet: Kimla Designs Winter Impression

Ez a kép csajok 2009-10 hóban készült rólatok. Itt már lehet látni, hogy Hanna egy percig nem tud egy helyben maradni, itt éppen a lábadat rágicsáltad. Fruzsikám te nagyon kényelmes vagy, ha apa lepihen te egyből ott teremsz az ölében és onnan nézed a tévét.

2 megjegyzés:

  1. :) Kérdésem választ nyert, tényleg lábrágcsa' van folyamatban!

    Sok-sok oldalt kívánok még a nyereményhez, nagyon finom kis készletet választottál!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ez egy gyönyörű oldal és készlet, gratulálok hozzá! Nagyon örültem, mikor láttam, Te nyertél :)

    VálaszTörlés